Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Ρωτα το εαυτο σου αν...


·       
·         Κουράστηκα να παρακολουθώ το διασυρμό της χώρας μας και τη διοίκησή της από συχνά ακατάλληλους ανθρώπους, με μοναδικό γνώμονα το μικροκομματικό τους συμφέρον
·         Θλίβομαι όταν βλέπω ικανούς Έλληνες στο περιθώριο και ανίκανους στο προσκήνιο
·         Αγανακτώ όταν βλέπω φιλότιμους δημοσίους υπαλλήλους με υψηλό αίσθημα ευθύνης να πνίγονται από την αναξιοκρατία και τη γραφειοκρατία
·         Είμαι πεπεισμένος πώς η αύξηση της απασχόλησης μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με την άνθηση της επιχειρηματικότητας σε υγιείς βάσεις
·         Δεν έχω ξεχάσει την αγωνία μου ως νέου να βρω δουλειά
·         Πιστεύω ότι οι νόμοι υπάρχουν για να εφαρμόζονται
·         Είμαστε όλοι Έλληνες και όχι αριστεροί ή δεξιοί και αντιμνημονιακοί ή μνημονιακοί
·         Οι πρόγονοί μας δεν θυσίασαν τη σύντομη ζωή τους για να ζούμε εμείς μ’ αυτόν τον τρόπο τη δική μας
·         Θέλω να παραδώσω μια υπερήφανη χώρα και όχι έναν εξαθλιωμένο χώρο στα παιδιά μου
·         Πιστεύω πως ήρθε επιτέλους η ώρα να σηκωθούμε από τους καναπέδες μας και να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, δημιουργώντας νησίδες κοινής λογικής σε μια χώρα που σήμερα διψάει γι΄ αυτές
·         Ψήφιζα πάντοτε με γνώμονα το εθνικό και όχι το προσωπικό συμφέρον
·         Πιστεύω ότι είμαστε πολύ ικανότεροι από τους περισσότερους που μας κυβερνάνε όλα αυτά τα χρόνια
·         Επηρεάστηκα από την παρακάτω παράφραση του Πλάτωνα: «Αν δεν καταδέχεσαι να ασχοληθείς με την πολιτική, η τιμωρία θα είναι να σε κυβερνούν κατώτεροι σου»
·         Είμαι ένας από εσάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου