Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Engagement Marketing. Τι περιμενουμε να το εφαρμοσουμε στη Παρο.


Πριν 5 μήνες βρεθηκε γνωστος μου στη Σκανδιναβια για να συμμετεχει σε μαραθωνιο.
Ειδε μια παρεα  Δρομεων να τρεχουν και διαβαζοντας το Πανω καταλαβε οτι ειναι απο την Αντιπαρο.
Επιασε κουβεντα μαί τους και συνειδητοποιησε  οτι επελεηξαν την συγκεκριμμενη χωρα διοτι οι Νορβηγοι αποτελουν καλους πελάτες του Νησιου και με αυτο το τροπο θελουν να τους ευχαριστήσουν και να τους κρατήσουν "ζεστο" το ενδιαφερον τους για το νησι  και για την επομενη σεζον , δεδομενου οτι οι Βορειοι προγραμματίζουν νωρίς τις διακοπες τους.

Και ερχομαι στο προκείμενο, οι Ξενοδοχοι κατα περιπτωση συγκεντρωνουν τα εμαιλ των πελατων τους, Ειτε κεντρικα απο το  Δήμο, ειτε αν δεν θελουν να αποχωρίστουν τη Βαση δεδομενων του πελατολογίου τους, Εχει γινει μια οργανωμενη προσπαθεια, ωστε καθε χρονο τη περιδο Δεκεμβριου Φεβρουαρίου που  εχει τελιώσει η σεζον να φευγει ειτε απο δημο προς το τελικο προορισμο, ειτε απο το ΔΗμος προς τους ξενοδοχους και απο εκει προς το τελικο καταναλωτη, ενα απλο εμαιλ που να ενημερώνει το επισκεπτη της προηγουμενης χρονιας για τις σχεδιαζομενες δραστηριοτητες το καλοκαίρι πανω στο νησι, ετσι ωστε να κραταει ζωντανο το ενδιαφερον του για το νησι???
Η και αυτο επαφίεται στην καλη θελήση του καθενος, 
Τα λεω ολα αυτα διοτι την σημερινη περιοδο θελει κανεις να διαχειριζεται την επικοινωνιακή τακτική του με εξυπνο τροπο, χωρις να κουράζει αλλα και χωρις να ξοδευει ιδιαιτερα χρηματα και να κρατάει το κοσμο ζεστο..

Αραγε ποιος  απο το Συλλογο Ξενοδοχων και απο το Δημο ασχοελιται σε τακτική βαση με το "πελατολογιο " της Παρου.

Ελπιζωντας οτι θα δείτε και εσεις πως απλα μπορει το Νησι να απογειωθεί 
Με εκτιμηση

Στρατης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου